Tussenprofiel glaswand 180°, transparant kunststof (10 mm), 3 meter

Verbinding van 2 geharde glasplaten van 10 mm, zelfklevend

(meer informatie)
Art. nr.
222923
€ 30,50
per stuk
Levertijd: 1 - 3 werkdagen
  • Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
  • Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
  • Uitmuntende klantenservice
  • Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
  • Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
  • Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard

Dit tussenprofiel voor een glazen wand, is van transparant kunststof en is 3 meter lang. Hiermee vebind je twee geharde glasplaten van 10 mm dikte aan elkaar. Het profiel is 3 mm dik waardoor je rekening moet houden bij de maatvoering van het glas, met 3 mm tussenruimte tussen de glaspanelen. Aan beide zijden van het profiel zit een high-bond tape die ervoor zorgt dat je de glaspanelen goed tegen elkaar aan kan monteren. Door gebruik van dit profiel krijg je een stabiele en mooi afgewerkte glazen wand. 

 

Kenmerken van tussenprofiel glaswand 180°, transparant kunststof (10 mm), 3 meter:

  • Transparant tussenprofiel voor glazen wand
  • Geschikt voor montage in lijn, 180 graden
  • Voor het verbinden van twee geharde glasplaten met een glasdikte van 10 mm
  • Dikte van het profiel is 3 mm
  • Lengte van het profiel is 3000 mm (3 meter)
  • Eenvoudig op maat te zagen of knippen met een verstektang
  • High-bond tape is aangebracht aan beide zijden van het profiel (voor hechting aan het glas)
  • Zorgt voor een uitstekende verbinding tussen twee glaspanelen van een glaswand (alleen voor binnengebruik, niet voor de badkamer)
  • Ook verkrijgbaar voor andere glasdikten

 

Tussenprofiel glaswand 180°, transparant kunststof (10 mm), 3 meter, wordt geleverd als:

  • 1 profiel van 3 meter

 

Aandachtspunten:

  • Bestel de juiste glasdikte voor jouw situatie
  • Zorg ervoor dat de glaspanelen recht en waterpas zijn gemonteerd in de profielen voor een optimale aansluiting van het profiel
  • Houd rekening met de juiste glasaftrek als je deze tussenprofielen wilt gebruiken. Als je hier geen rekening mee houdt kan het gebeuren dat het glas uiteindelijk niet past en een paneel achteraf aangepast moet worden
  • Bij de montage kan je gebruik maken van speciale glaszuigers waarbij je de twee glaspanelen tegen elkaar aan kan trekken
Specificaties
Art. nr. 222923
Merk CRL
Geschikt glastype gehard glas
Glasdikte in mm 10
Lengte 3000 mm
Materiaal kunststof
Afwerking transparant
Verwachte levertijd 1 - 3 werkdagen
Leveringsomvang per 1 stuks
Leveringseenheid per stuk
Verzendkosten NL 13,50
Verzendkosten BE 17,50
Verzendkosten EU zie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Afhalen mogelijk? ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant)
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.