Loyaliteits kortingen sparen !

Loyaliteits kortingen sparen !
30 april 2018 1003 view(s)

De producten op onze website zijn al scherp geprijsd maar wanneer je een zakelijke klant bent kan je jezelf toch nog belonen met korting op vervolgbestellingen. Om mee te doen zal je je eerst moeten registreren als zakelijke klant. Bij elke bestelling zal je op je account moeten inloggen zodat de bestelling op jouw account en bedrijfsnaam wordt geregistreerd. Zonder registratie en inloggen zal het loyaliteitsprogramma niet werken. We moeten tenslotte weten wie er besteld en op welke naam het aankoopbedrag moet worden geregistreerd.

Het registreren doe je op deze pagina: Registreer mij als bedrijf

Als je je bedrijfsnaam en BTW nummer invult doe je mee met het loyaliteitsprogramma.

 

Waarom moet ik eerst bestellen voordat ik korting krijg?

De producten op onze website zijn marktconform geprijsd. Maar wanneer je meer bij ons besteld willen we je wel graag de kans geven toch wat extra korting te verdienen. We belonen je voor je inspanningen en vinden het fijn om vervolgbestellingen te krijgen. Wanneer je producten bij ons koopt geven we een stukje terug door een vaste korting te geven op deze vervolgbestellingen. Dit programma is niet bedoelt voor de eenmalige bestellingen maar echt voor onze vaste zakelijke klanten.

De kortingen worden geregistreerd op je klant account dus zorg ervoor dat je bestellingen vanuit hetzelfde account plaatst. Gebruik als bedrijf zijnde dan ook bij voorkeur een algemeen mailadres en geen persoonlijke mailadressen. Anders worden bestellingen onder verschillende accounts geregistreerd en worden de de kortingen niet goed opgebouwd. We kunnen helaas géén kortingen overhevelen naar andere accounts.

 

Hoe werkt het GlasBoertje loyaliteitsprogramma?

Hoe meer je besteld en geleverd hebt gekregen, hoe hoger de korting wordt op nieuwe bestellingen. Zo werkt het programma:

  • Je logt in op je account en plaatst een bestelling
  • De order wordt bij je geleverd
  • Het bedrag van die bestelling wordt toegevoegd aan "besteld bedrag" in je account
  • Je logt weer in en plaatst een nieuwe bestelling
  • Het systeem kijkt naar "besteld bedrag van de laatste 12 maanden" en kent de juiste opgebouwde korting toe aan je bestelling
  • De order wordt weer bij je geleverd
  • Het bedrag van die bestelling wordt toegevoegd aan "besteld bedrag" in je account
  • etc. etc.

Dus elke keer als je bestelling is geleverd, wordt het orderbedrag van die bestelling opgeteld aan je account. Het systeem kijkt naar het totale bedrag van de geleverde orders van de laatste 12 maanden. Dit is de basis van je kortingspercentage. Deze korting is vast en geldt voor bijna alle niet-afgeprijsde producten op de website. De korting geldt niet voor de transport- en verpakkingskosten. Ook hebben we het isolatieglas moeten uitsluiten van de loyaliteitskorting. De prijzen van dubbelglas zijn dusdanig concurrerend dat we deze al extra scherp moeten prijzen waardoor extra korting helaas niet mogelijk is...

 

De kortingen die we hanteren zijn ingedeeld in de volgende staffels:

  • Brons: vanaf € 750,- excl. BTW aan geleverde en geregistreerde orders in de afgelopen 12 maanden geldt een korting van 5 %
  • Zilver: vanaf € 1.500,- excl. BTW aan geleverde en geregistreerde orders in de afgelopen 12 maanden geldt een korting van 7,5 %
  • Goud: vanaf € 2.500,- excl. BTW aan geleverde en geregistreerde orders in de afgelopen 12 maanden geldt een korting van 10 %
  • Platinum: vanaf € 4.000,- excl. BTW aan geleverde en geregistreerde orders in de afgelopen 12 maanden geldt een korting van 12,5 %

Door in te loggen op je account kan je bij het tabje "loyaliteitsprogramma" de status zien van je bestelbedrag en het bijbehorende kortingsbedrag. Wil je nu al meer weten hierover? Maak alvast een zakelijk account aan en lees op je accountpagina meer over de kortingen die je kan opbouwen.