Silvit blank 4 mm
Silvit figuurglas, neutrale glaskleur, dikte 4 mm, wordt op maat gemaakt
(meer informatie)- Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
- Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
- Uitmuntende klantenservice
- Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
- Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
- Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard
Silvit blank 4 mm is een figuurglassoort die zich kenmerkt met een patroon van grove en diepe lijnen die in een vrij en verticaal patroon in het glas zijn gewalst. De lijnen liggen dicht tegen elkaar waardoor er geen vlakke stukken zijn. Door dit patroon komt er wel licht door het heldere glas heen maar zie je geen details en slechts contouren.
Silvit blank glas is een glassoort die al vele jaren bestaat en ook wel bekend is onder de namen "Boomschors" en "Ornament 178". Dit glas wordt vaak gebruikt als ruitjes in een binnendeur of te assembleren tot isolatieglas waarbij veiligheidsbeglazing geen vereiste is.
Belangrijkste kenmerken van Silvit blank 4 mm:
Neutraal, ondoorzichtig figuurglas (wel lichtdoorlatend maar je ziet slechts contouren, geen duidelijk beeld)
Kan worden gecombineerd met isolatieglas
Geschikt voor binnen en buiten toepassing
Standaard scherpe randen, polygeslepen randafwerkingen optioneel
Dit glas weegt 10 kg per m²
De vermelde prijs is een m² prijs
Op maat samen te stellen in de glasconfigurator
Silvit blank 4 mm wordt door ons:
Op maat geleverd
Geleverd volgens opgegeven specificatie (let op! voor glas gelden productie toleranties!)
Geleverd op afleveradres. Ophalen is ook mogelijk, de ophaalopties staan vermeld op de betaalpagina
Aandachtspunten voor 4 mm Silvit blank:
Bij het plaatsen van je bestelling is het belangrijk te onthouden dat het motief verticaal loopt. Bestel je ruit dan ook in de juiste vorm in de configurator en draai geen breedte en hoogte maten om. Anders loop je de kans dat je de strepen horizontaal geleverd krijgt
Je bent zelf ten alle tijden verantwoordelijk voor het toepassen van de in jouw land geldende veiligheidsnormen- en eisen ! In Nederland is dat onder andere de NEN-3569:2011 (“Vlakglas voor gebouwen – Risicobeperking van lichamelijk letsel door brekend en vallend glas – Eisen” voor Nederland).
Voor de productie van maatwerk glas zijn binnen de glasbranche toleranties bepaald op het gebied van maatvoering, kwaliteit en afwerking. Deze zijn branche breed en worden door alle glasbedrijven gehanteerd. Houdt er rekening mee dat het mogelijk is dat glas een kleine maatafwijking kan hebben (ca. 1 - 2 mm), en bepaalde minuscule beschadigingen niet altijd gereclameerd kunnen worden
Denk goed na over de juiste glasmaat. Zodra je bestelling in productie is gegaan zijn maatwijzigingen niet meer mogelijk
Binnen de glasbranche is het gebruikelijk om een minimale oppervlakte per stuk te berekenen. Dit is nodig omdat de handling van een order altijd nodig is en hiermee wordt voorkomen dat een glasplaatje bijv. € 1,50 zou gaan kosten, terwijl de feitelijke productiekosten veel hoger liggen. De minimaal te berekenen oppervlakte verschilt per product en staat vermeld onder het tabje "Meer informatie" op de productpagina.
Art. nr. | 300421 |
---|---|
Glasdikte in mm | 4 |
Glas kleur | helder |
Minimale productiemaat | 90 x 90 mm |
Maximale productiemaat | 1400 x 2160 mm |
Verwachte levertijd | 7 - 10 werkdagen |
Leveringsomvang | op maat gemaakt |
Leveringseenheid | per m² |
Verpakking | onverpakt |
Verzendkosten NL | 39,50 |
Verzendkosten BE | 39,50 |
Verzendkosten EU | dit artikel kan alleen naar NL en BE worden verstuurd |
Afhalen mogelijk? | ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch, (bestelling altijd via de website plaatsen) |
Minimum m² (per stuk) | 0.35 |
Kan mijn bestelling worden geleverd?
Bij GlasBoertje bezorgen we maatwerk glas en spiegels in heel Nederland en het Nederlandstalig deel van België. Speciaal glastransport zorgt ervoor dat je bestelling veilig en onbeschadigd aankomt, zonder risico op breuk tijdens het transport. Je hebt de mogelijkheid om zowel een factuuradres als een afleveradres op te geven, wat ideaal is voor ondernemers die op verschillende locaties glas nodig hebben.
De glasbestelbusjes van onze vervoerder zijn speciaal uitgerust om glasplaten en spiegels optimaal te kunnen vervoeren. Houd er rekening mee dat de chauffeur glas en spiegels tot maximaal 20 kg en maximaal 1000 x 2000 mm alleen kan lossen. Voor grotere afmetingen of zwaardere panelen vragen we om hulp bij het tillen, dus zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om de chauffeur te assisteren. Bij hele grote en zware panelen zijn zelfs meerdere mensen noodzakelijk.
De levering vindt plaats op de begane grond, bij de eerste deur. Helaas is levering op verdiepingen niet mogelijk vanwege de planning en route voor die dag. We willen benadrukken dat dit ook gebruikelijk is bij andere glaswebshops, maar wij communiceren dit graag duidelijk om misverstanden te voorkomen.
Heb je nog vragen of speciale verzoeken met betrekking tot de levering? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Bij GlasBoertje streven we ernaar om je bestelling netjes en op tijd afgeleverd te krijgen, en we zijn altijd blij om je te helpen met al je glas- en spiegelbehoeften. Vertrouw op onze expertise en heldere communicatie voor een zorgeloze levering.
Wanneer wordt er geleverd?
Om glastransport efficiënt te laten verlopen leveren we volgens vaste routes. In het kaartje staan getallen; dit zijn de eerste twee getallen van je postcode. De kleur op de kaart vertegenwoordigt een routedag. Kijk in de legenda om te zien welke kleur bij welke afleverdag hoort. Als de levering alleen losse onderdelen betreft (en dus geen maatwerk glasproducten), dan zullen we hiervoor de pakketdienst inschakelen. Deze bezorgen je pakket vaak binnen enkele werkdagen (mits bij ons of bij onze leverancier op voorraad). Je zal hiervan een track-en-trace mail over ontvangen, indien deze beschikbaar is. Kijk op de productpagina´s voor een indicatie van productie/levertijd.
De levering van glasartikelen is te vergelijken met de levering van een wasmachine of bankstel. Het is een duurzaam en delicaat product wat je niet zomaar met de pakketdienst laat afleveren. Het wordt netjes geleverd en het is dan wel wenselijk dat er iemand aanwezig is op het moment van levering. Je ontvangt ruim vantevoren een afleverdatum per e-mail. En de middag vóór de levering sturen we je nog een SMS met een tijdsindicatie van levering.
Mocht je niet thuis kunnen zijn dan zijn er voldoende andere mogelijkheden; we kunnen bij de buren leveren, achter in de tuin, onder een carport of in de schuur neerzetten of een andere plaats die je zelf veilig acht. Of de levering een week doorschuiven etc. etc. Meldt dit a.u.b. wel tijdig aan ons zodat de chauffeur vooraf duidelijke instructies heeft. Hiermee voorkomen last-minute uitzoekwerk als de chauffeur bij je voor de deur staat en onverwacht niemand aantreft. Als de chauffeur niemand aantreft bij de levering en niet weet wat hij met de bestelling moet doen, dan zal deze de spullen mee retour nemen en schuift de levering een week op. Helaas zijn we dan genoodzaakt de transportkosten voor deze extra levering wel door te berekenen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ook dat kan! Geef dan bij het afronden van je bestelling aan dat je de bestelling graag zou willen ophalen. De afhaal locaties staan op de betaalpagina vermeld. Op het moment dat je bestelling daar klaar zal staan, zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, tijden etc. etc. Er zijn een aantal afhaallocaties die kosten doorberekenen voor het ontvangen van je bestelling en de afhandeling voor het afhalen van je bestelling. Deze kosten worden ook aan ons doorberekend en we moeten deze helaas ook aan jou doorberekenen, hoe vervelend we dit ook vinden... De losse producten (niet-glas producten) liggen niet op alle afhaal locaties op voorraad en deze zullen we naar je moeten opsturen. Deze verzendkosten zullen we helaas ook moeten doorberekenen. Deze staan ook vermeld op betaalpagina, als totaal bij de afhaalkosten van de afhaallocaties.
Een aantal afhaallocaties zijn beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft.
Wanneer je kiest voor de afhaal optie dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed voordat je deze meeneemt.