Draaischoenenset voor 10 mm glas, gepolijst RVS (KS03)
Merk SISO, voor gehard glas 10 mm, basismateriaal RVS, afwerking gepolijst (uitstraling glans chroom)
(meer informatie)- Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
- Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
- Uitmuntende klantenservice
- Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
- Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
- Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard
Deze draaischoenenset is van het merk SISO en kan worden gebruikt als glasdeur scharniertje voor vitrines en meubels. Bij dit schoentje heb je geen glasuitsparing nodig omdat je het glasplaatje in het schoentje schuift en deze vastzet met klemschroefjes.
Maar let op!! Deze schoentjes draaien niet aan de zijkant van de kast maar aan de onder- en bovenzijde. Hiervoor zal je een draaipunt moet boren in je kastje of vitrine. Het draaipunt wordt overigens meegeleverd met de schoentjes, als complete set, inclusief de nodige pakkingen. Op deze manier heb je altijd een passend geheel.
Kies je draaischoen zorgvuldig; let hierbij goed op de glasdikte, afwerking van het materiaal en hoever het draaipunt uit de kant zit (en dus ook hoever het glasplaatje de kast in draait bij het draaipunt!). Gebruik bij draaischoentjes bij voorkeur gehard glas.
Kenmerken draaischoenset KS03 gepolijst RVS:
- Draaischoenenset voor glazen deurtjes
- Basismateriaal RVS
- Gepolijst afgewerkt (uitstraling glans chroom)
- Geschikt voor glasdikte 10 mm
- Afmeting schoentjes: 71 x 35 x 17 mm
- Boorgat draaipunt Ø 10 mm, draai asje Ø 7 mm
- Opstaande rand draaipunt 3 mm
- Bij voorkeur gebruiken in combinatie met gehard glas
- Hanteer een glasaftrek om tot een juiste netto glasmaat te komen! (minimaal nodig: strakke afmeting hoogte -10 mm, strakke afmeting breedte - 6 mm)
- Per set te bestellen, de vermelde prijs is een setprijs!
Deze draaischoenset KS03 gepolijst RVS wordt geleverd met:
- Eén draaischoentje boven
- Eén draaischoentje onder
- Twee draaipunten
- Twee pakkingen voor in de schoentjes
- Verpakt in een plastic zakje
Aandachtspunten:
- Kies het schoentje dat past bij de benodigde glasdikte
- Door een verlegd draaipunt zal het glas aan de scharnierzijde een klein stukje naar binnen draaien, de kast in (tussen zijwand kast en draaipunt). Bekijk goed of dit lukt i.v.m. aanwezigheid legplanken of andere obstakels
- Denk goed na over de juiste glasaftrek. Omdat het draaischoentje een bepaalde materiaaldikte heeft en het draaipunt ook een opstaand randje heeft zal je dit goed moeten bekijken. We hebben een duidelijke technische tekening erbij staan
Art. nr. | 240006 |
---|---|
Merk | SISO |
Serie | SISO draaischoenen |
Geschikt glastype | gehard glas |
Glasdikte in mm | 10 |
Stijl | vierkant |
Materiaal | RVS (AISI 304) |
Afwerking | RVS gepolijst |
Verwachte levertijd | 1 - 3 werkdagen |
Leveringsomvang | per paar (2 stuks) |
Leveringseenheid | per paar |
Verpakking | zakje |
Garantie | 2 jaar |
Verzendkosten NL | 6,50 |
Verzendkosten BE | 12,75 |
Verzendkosten EU | zie de betaalpagina voor de actuele tarieven |
Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?
Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.
Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.
Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden.
Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?
We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.
Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.
In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.
Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?
Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.
Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?
Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.
Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.
Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.
Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.