CBM 373701M tafelklem voor kuchscherm (RVS geborsteld)

Geschikt voor glasdikte 5 t/m 10 mm, voor gehard of gelaagd glas, RVS (AISI 304)

(meer informatie)
Art. nr.
211900
€ 18,00
per stuk
Levertijd: 4 - 7 werkdagen
  • Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
  • Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
  • Uitmuntende klantenservice
  • Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
  • Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
  • Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard

Belangrijkste kenmerken van CBM 373701M tafelklem voor glazen preventiescherm (RVS geborsteld):

tick-marks  Tafelklem en/of bureauklem voor het plaatsen van een glazen kuchscherm / preventiescherm
tick-marks  De klem plaats je eenvoudig op de rand van een bureau, tafel of balie door deze eroverheen te schuiven en de grote schroef aan de onderzijde van het blad met je hand aan te draaien
tick-marks  De glasklem bovenop de beugel is draaibaar waardoor het scherm dwars of parallel geplaatst kan worden
tick-marks  Het glas plaats je vervolgens met de bijgeleverde pakkingen in de klemmen. Daarna draai je de inbusschroef stevig aan om de glasplaat vast te klemmen
tick-marks  Het klemdeel voor het tafelblad is geschikt voor een blad tot maximaal 45 mm dikte!
tick-marks  Hoge stabiliteit door de grote klemschroef
tick-marks  Het materiaal van de klem is RVS (AISI 304), afwerking geborsteld
tick-marks  De klem is totaal 78 mm hoog (zonder de draaiknop aan de onderzijde)
tick-marks  Geschikt voor glasdikte 5 t/m 10 mm
tick-marks  De maximum aan te raden glashoogte bedraagt 700 mm
tick-marks  De maximum aan te raden glasbreedte op basis van twee klemmen bedraagt 1200 mm (door meer klemmen te gebruiken kan je de breedte vergroten
tick-marks  Deze klemmen zijn per 2 stuks verpakt. Je bestelt ze dan ook altijd per 2 stuks. De vermelde prijs is overigens wel een stuksprijs!

 

Deze CBM 373701M tafelklem voor glazen preventiescherm (RVS geborsteld) wordt geleverd:

tick-marks  Per 2 stuks!(zijn niet los te bestellen, altijd per set van 2 stuks)
tick-marks  Met montagepakkingen voor glasdikte 5 t/m 10 mm
tick-marks  Met de grote klemschroef aan de onderkant van de klem
tick-marks  Met inbusschroef voor het klemmen van het glas
tick-marks  Verpakt in een doosje

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Dit zijn alleen de klemmen. Het glas zal je er los bij moeten bestellen
tick-marks  
De vermelde prijs is de prijs voor 1 stuks. Bij afname per 2 stuks zal je de vermelde stuksprijs dus maal 2 moeten doen om tot de totaalprijs te komen

Specificaties
Art. nr. 211900
Merk CBM
Glasdikte in mm 5, 6, 7, 8, 10
Geschikt glastype gelaagd glas, gehard glas
Materiaal RVS (AISI 304)
Afwerking RVS-look
Verwachte levertijd 4 - 7 werkdagen
Leveringsomvang per 1 stuks
Leveringseenheid per stuk
Verpakking doosje
Garantie 2 jaar
Verzendkosten NL 9,75
Verzendkosten BE 12,75
Verzendkosten EU zie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.